आबले बोए थे मैं ने , ये शजर मेरा है


आबले  बोए  थे  मैं  ने , ये  शजर  मेरा  है
ज़हर  आमेज़  तमन्ना  का  समर  मेरा  है

आप  ने  जेहद    मोहब्बत  में  गवांया  क्या  है
सर  से  पा  तक  ये  बदन, खून में  तर, मेरा  है

राह  दर  राह  कई  राहें  निकल  आएंगी
जो  कभी  ख़त्म    होगा  वो  सफ़र  मेरा  है

कौन  है , खून  से  जिस  ने  हों  लिखे  अफ़साने
मौत  से  आँख  लडाऊं  ये  जिगर  मेरा  है

जेहन  ने  इस  को  बड़े  प्यार  से  पाला  बरसों 
खून  आलूद  सही , ख्व़ाब मगर  मेरा  है

शौक़  से  ढून्ढ  ले  खुद  में  तू  कहीं  अपना  वजूद
तेरी  हस्ती  प्  अभी  तक  तो  असर  मेरा  है

है  यहीं  दफ़्न  वो  यादों  का  खजाना  "मुमताज़ "
"दर    दीवार  किसी  के  हों  ये  घर  मेरा  है"


آبلے  بویۓ تھے  میں  نے , یہ  شجر  میرا  ہے
زہر  آمیز  تمنا  کا  ثمر  میرا  ہے

آپ  نے  جہد_محبت  میں  گوانیا  کیا  ہے
سر  سے  پا  تک  یہ  بدن , خون  میں  تر , میرا  ہے

راہ  در  راہ  کئی  راہیں  نکل  آئینگی
جو  کبھی  ختم  نہ  ہوگا  وہ  سفر  میرا  ہے

کون  ہے , خون  سے  جس  نے  ہوں  لکھے  افسانے
موت  سے  آنکھ  لڑاؤں یہ  جگر  میرا  ہے

ذہن  نے  اس  کو  بڑے  پیار  سے  پالا  برسوں 
خون  آلود  سہی , خواب  مگر  میرا  ہے

شوق  سے  ڈھونڈ  لے  خود  میں  تو  کہیں  اپنا  وجود
تیری  ہستی  پہ  ابھی  تک  تو  اثر  میرا  ہے

ہے  یہیں  دفن  وہ  یادوں  کا  خزانہ  "ممتاز "
"در و  دیوار  کسی  کے  ہوں  یہ  گھر  میرا  ہے "


Comments

Popular posts from this blog

ज़ालिम के दिल को भी शाद नहीं करते