रतजगों से ख्वाब तक (मेरी किताब का पेश लफ़्ज़)‎


रतजगे और ख़्वाब मेरी ज़िन्दगी के साथ साथ चलते रहे हैं। कभी रतजगे ख़्वाब ओढ़ कर मिले, तो कभी ख़्वाबों की रौशनी रतजगों में ढल गई। जागती आँखों से ख़्वाब देखने का सिलसिला मेरे बचपन में ही शुरू हो गया था। ज़िन्दगी की हक़ीक़त की तमाज़त से घबरा कर अक्सर मैं ख़्वाबों के साये में पनाह ढूँढ लेती। उस वक़्त इन ख़्वाबों को पैकर में ढालना नहीं आता था मुझे। लेकिन वक़्त के साथ साथ ख़्वाबों की तरतीब में भी मतानत आने लगी, और मेरे मिज़ाज में भी, और फिर ये ख़्वाब शेरों की शक्ल में ढल कर काग़ज़ पर बिखरने लगे।
वक़्त का कारवाँ कभी रुकता नहीं है, और ज़िन्दगी का सफ़र हर हाल में जारी रहता है। मेरी ज़िन्दगी का सफ़र भी लम्हा दर लम्हा, माह दर माह, और फिर साल दर साल जारी रहा, और इस के साथ ही साथ हक़ीक़तों की तमाज़त शिद्दत इख़्तियार करती गई। वक़्त का कारवाँ जाने किन किन मोड़ों से गुज़र कर आगे बढ़ता गया, जाने कितने हमसफ़र मिले, जाने कितने बिछड़ते रहे, लेकिन मेरे ख़्वाबों के साये मेरे साथ साथ चलते रहे। शायद यही वजह थी कि मेरा वजूद हक़ीक़त की तमाज़त में झुलस कर खाक न होने पाया, लेकिन ख़्वाबों के सायों की ठंडक इस आंच में जल गई और मेरे ख़्वाब भी सुलग उठे, और यह जलन मेरे अशआर में उतरती रही।
लेकिन यह ख़्वाबों के साये भी उतने ठंडे नहीं थे जितना मैं ने समझा था। मैं ने अंजाने में कुछ ख़्वाब ऐसे भी देख लिए थे, जो मेरी नींदें ही चुरा ले गए थे। कुछ ख़्वाब टूट कर ऐसे बिखरे, जिन की किरचें आज भी मेरी आँखों में चुभती रहती हैं। फिर भी ये ख़्वाब मेरी ज़िन्दगी का सरमाया हैं और यह रतजगे मेरी ज़िन्दगी का हासिल।
आज यह रतजगों से ख़्वाब तक का अपना सफ़र मैं आप के हवाले कर रही हूँ। उम्मीद करती हूँ कि इस सफ़र में आप को मज़ा आएगा।

Comments

Popular posts from this blog

ज़ालिम के दिल को भी शाद नहीं करते