ग़ज़ल - सारे आलम में यूँ ही इक हश्र बरपा छोड़ दूँ

सारी वहशत, हर तड़प को अब तरसता छोड़ दूँ
अब अज़ाबों का ये सेहरा यूँ ही जलता छोड़ दूँ
SAARI WAHSHAT, HAR TADAP KO AB TARASTA CHHOD DOO'N
AB AZAABO'N KA YE SEHRA YU'N HI JALTA CHHOD DOO'N

सारे आलम में यूँ ही इक हश्र बरपा छोड़ दूँ
मेरी वहशत का तक़ाज़ा है कि दुनिया छोड़ दूँ
SAARE AALAM ME'N YU'N HI IK HASHR BARPAA CHHOD DOON
MERI WAHSHAT KA TAQAAZA HAI KE DUNIYA CHHOD DOON

जी में आता है, मिटा डालूँ मुक़द्दर का निज़ाम
हर तमन्ना, हर ख़ुशी, हर ग़म को तन्हा छोड़ दूँ
JEE ME'N AATA HAI MITAA DAALOON MUQADDAR KA NIZAAM
HAR TAMANNA HAR KHUSHI HAR GHAM KO TANHAA CHHOD DOON

अपने हाथों की लकीरों को मिटा डालूँ मगर
दिल के हर टुकड़े पे कोई नाम लिक्खा छोड़ दूँ
APNE HAATHO'N KI LAKEERE'N TO MITA DAALOO'N MAGAR
DIL KE HAR TUKDE PE KOI NAAM LIKKHA CHHOD DOO'N

भरते भरते बारहा ख़ुद नोच डाला है तो फिर
अब तो दिल के ज़ख़्म को मैं यूँ ही ताज़ा छोड़ दूँ
BHARTE BHARTE BAARHAA KHUD NOCH DAALA HAI TO PHIR
AB TO DIL KE ZAKHM KO MAIN YU'N HI TAAZA CHHOD DOO'N

मैं हूँ इक ज़ख़्मी तमन्ना, मैं तमन्ना का सराब
रेत के हर एक ज़र्रे को मैं प्यासा छोड़ दूँ
MAI'N HOO'N IK ZAKHMEE TAMANNA MAI'N TAMANNA KA SARAAB
RET KE HAR EK ZARRE KO MAI'N PYAASA CHHOD DOO'N

आज तक दिल का लहू दे कर सँवारा है जिसे
कैसे उस तस्वीर में अब रंग भरना छोड़ दूँ
AAJ TAK DIL KA LAHOO DE KAR SANWAARA HAI JISE
KAISE US TASWEER ME'N AB RANG BHARNA CHHOD DOO'N

काट दूँ ख़ुद पाँव अपने, नोच डालूँ सारे पर
और फ़ज़ा में उन परों को यूँ ही उड़ता छोड़ दूँ
KAAT DOO'N KHUD PAAON APNE NOCH DAALOO'N SAARE PAR
AUR FAZAA ME'N UN PARO'N KO YU'N HI UDTA CHHOD  DOO'N

हलक़ा-ए-माज़ी से अब बाहर निकलना है मुझे
आरज़ू की लाश से यादों को लिपटा छोड़ दूँ
HALQAA E MAAZI SE AB BAAHAR NIKALNA HAI MUJHE
AARZOO KI LAASH SE YAADO'N KO LIPTAA CHHOD DOO'N
 
इक नए अंदाज़ से चल दूँ नई इक राह पर
और हर हसरत को फिर मैं रफ़्ता रफ़्ता छोड़ दूँ
IK NAYE ANDAAZ SE CHAL DOO'N NAI IK RAAH PAR
AUR HAR HASRAT KO PHIR MAIN RAFTAA RAFTAA CHHOD DOO'N

इक नई तारीख़ लिखनी है मुझे मुमताज़ फिर
हर मोहब्बत के वरक़ को आज सादा छोड़ दूँ
IK NAI TAAREEKH LIKHNI HAI MUJHE 'MUMTAZ' PHIR
HAR MOHABBAT KE WARAQ KO AAJ SAADA CHHOD DOON

Comments

Popular posts from this blog

ज़ालिम के दिल को भी शाद नहीं करते